هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

حیف

1395/3/28 0:15
نویسنده : سولماز
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

روزگاری سخت در ستیزم با حیف ..اصلا پدر کشتگی پیدا کردم ازاون خود در گیرهایی که هر ازچند گاهی سراغ ادم میا ن...دارم خودم وروحم تجلی می دهم  شاید بیاموزم اموخته ای بزرگ از درسهایی زندگی 

باید اعتراف کنم تو خونه ما حیف زیاده از همون موقع که سن شما بودم یه چیزهایی حیف بود مامانم به صندوقچه داشت که مال مامانش بود  وتمام حیف ها توش جمع بودن گاهی که درش باز می کرد از هر فیلمی برای من لذت بخش تر بود زل زدن به اون حیف ها پارچه  ابریشمی ویا  اون شمعدانی قدیمی که حیف بود سالی یه بار می نشست سر سفره هفت سین وبس  لباسهای نوزادی من که حیف بود یادگاری اون دوران بود .گل سینه مامانم که مال مادرش بود وحیف بود همه جا خود نمایی کنه وووووووو افسوس که حیف ترین جز حیف ها نبود آری خود مامانم 

منم باتمام حیف ها بزرگ شدم وکلی حیف دیگه را به ارمغان گرفتم والبته کلی حیف دیگه خودم گذاشتم تو کوله پشتیم ..حیف سرویس عروسیم ..حیف گلدان عتیقه ام حیف  فلان عطرم حیف گردن بندم وخیلی حیف هایی دیگه زندگی داشت به همین منوال می گذشت کمتر حیفی از حیف بودن در می امد تا چند شب پیش وقنی هانایی مامان اون گردنبند مروارید حیف مامان پاره کرد همونی که از بس حیف بودکمترحظی ازش برده بودم توبودی ومن وحیف .. خلاصه دونه هایی گردنبند همونهایی که خییلی حیف بودن ار دستت سرازیرشدن وپخش کف خونهومن هاج واج مات خیره به تو وحیف باید اعتراف کنم خیلی ناراحت بودم وشب با خودم در ستیزکه چه قدر حیف که حیف شد

ولی ممنون دخترکم ...تو حیف زندگی من از هم گسیختی تو نازنینم تویی که اشکات بزرگترین حیف زندگی منه مرسی که یاداور شدی حیف هایی واقعی زندگی روزهایی عمرم که در پس این حیف ها گذشت

اری گیس گلابتونم حیف شماهایید حیف روزهای زندگی که به تلخی گذشته ...حیف شیرینی هایی که مزه ای شیرینش به سرعت فراموش شده حیف روزهای کودکی که در پس روزمره گیها گذشته حیف شمایید منم باباست مادرجون وپدرجون ووووووووووووو  حیف چشمها ودستها وحافظه ایی که به کار افتاد وکهنه شد حیف که ما بزرگترها خودمون راجزحیف ها به حساب نیاوردیم

نوشتم تا اگه روزی حیف هایی زندگی گریبان گیرتون شد یادتون باشه حیف ترین حیف ها خودتونید وروزهای زندگیتونه  پس مواظب باشید حیف هایی زندگیتون الوده استرس وخشم نشوند آری فرزندانم حیف لبخندهایی که لگد کوب غصها وغم هایی بشه که ارزش  نداره یادتون نره جانانم حیف عمرتون که در پستویی حیف ها فراموش بشه  دوستتون دارم زیباترین حیف هایی دنیا

 

پسندها (7)

نظرات (2)

زهره
11 تیر 95 12:18
سلام سولماز جون چقدر دلم برای شما و فرشته ها تنگ شده بود بعد از مدتها اومدم و دیدمشون ماشاالله بزرگ شدن خدا حفظشون کنه
سولماز
پاسخ
مرسی گلم دل ما هم تنگ شده بود برای دوستان عزیزمون[
مریم
15 تیر 95 12:08
عالی بود سولماز جون نوشته تون مرحبا به شما ..واقعا حیف از حیف ترین ها کاش بدونیم حیف واقعی خودمون و عمریست که حیف بشه به غم ها و حس های بد
سولماز
پاسخ
بله حیف خودمون وروزهامون مریم جون