هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

شب کریسمس

1394/11/7 23:36
نویسنده : سولماز
479 بازدید
اشتراک گذاری

شب کریسمس شما فرشته ها کوکی درست کردید وگذاشتید زیر درخت کریسمس وبابا نوئل از شومینه امد وکوکی هاتون خورد  وهدایاتون گذاشت ورفت  راستی چند شب قبلش بابا نوئل تو خیابون دید ه بودید واون بهتون هدیه داد  (البته دستم درد نکنه )واز تون قول گرفت که اگه بچه هایی خوبی باشید از شومینه می ایید وبراتون هدبه می اورد وشب کریسمس اورد وصبحش شما ذوق کردید

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مشاور کودک
8 بهمن 94 22:48
سلام بچه های خوشگل و نازی دارید و من از طرفداران پروپاقرص وبلاگتون هستم.و همیشه به عشق شما به فرزندانتون غبطه می خورم.واقعا این بچه های خوشگل یکیشون به چشم خوردن نزدیکه،دیگه چه برسه به سه تاشون. مشخصا مادر باسلیقه ای هستید و در این موضوع شکی نیست.من رواشناسم و سالهاست با بچه ها کار میکنم.یکبار در یکی از پست هاتون خوندم که میگن بچه ها رو مثل هم نپوشون که شخصیتشون مستقل باشه(شایدم توی وبلاگ یکی دیگر از چند قلوها خونده باشم.)این یکی از درسهایی هست که من در باره چند قلوها از شما گرفتم. بازم ببخشید که اینو میگم:ما ایرانی هستیم و خودمون اونقدر فرهنگمون غنی هست که نخواهیم دنباله رو فرهنگهای بیگانه باشیم.البته این قضیه درمورد کلاس زبان بچه هاتون نیست.می دونید من بارها و بارها دیدم که بچه هایی که دلشون میخواسته مثل فرنگی ها باشند ،در عین برخورداری از خانواده خوب ،وضعیت مالی خوب و .... همیشه احساس بدی دارند و احساس می کنند باید غربی باشند....حتما اطرافتون از این آدمها دیدید. ببخشید بازم میگم: بهتره همون طوری که ظاهر بچه هاتون براتون مهمه ،قلبشون مهمه ،غرورشون مهمه،به اون ها یاد بدید که به فرهنگ خودمون عشق بورزند.خارج رفتن و خارج تحصیل کردن اشکالی نداره ...ولی ادای خارجی ها رو در آوردن ...درشان کودکانی مثل بچه های گل شما،با این همه زیبایی نیست... بازم ببخشید.بازم ببخشید بازم ببخشید.اگه از حرفم ناراحت شدید زیرش بنویسید...رفتار من به شما اصلا مربوط نیست...
سولماز
پاسخ
سلام وممنون که دنبال می کنید مطالب بله من اعتقاد به حفت پوشاندن بچه ها ندارم راستش بخواهید من گذاشتم کلاس زبان به این دلیل که اموختن زبان بیگانه کمک به رشد بهترمغز می کند همانطور که در یکی از پست هایی قیلی گقته بودم اعتراف می کنم که بزرگترین اشتباه من بود که بدون هبچ سئوال وتحقیقی بچه ها را بردم به موسسه کاملا خشک وجدی که تاثیر بسیار یدی در روحیه کودکانم گذاشت به طوری که بکی از پسران شروع به ناخن جوییدن کرد ولی خدارا شکز این موسسه عالی است وفرزندانم در کنار بازی وسر گرمی اموزشهایی لازم هم می بیینند ودر مورد جشنها من خییلی دوست دارم یچه ها با زسم های مرسوم وشناخته شده اشنا شوند من منکز غنی بودن فرهنگ ورسوم خود نیستم ولی دوست دارم تا انجا که امکان داره اینها رسوم دیگران را هم اموخته ودبده باشند تا زمانی که بزرگتر شدند احساس نکنند چه چیز خاصی بوده وابنها محروم از داشتنش هستند وممنون از شما دوست خوبم