هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

روزنگار مرداد

1394/5/23 16:40
نویسنده : سولماز
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

وقتی صفحه وب باز کردم وتاریخ اخرین پست دیدم باورم نمی شد که من یک ماه پست جدیدی نگذاشتم واقعا چقدر ناراحت شدم که اینقدر کوتاهی کردم راستش بخواهید این تابستون هیچ کاری نکردیم وگرفتار شدید روزمره گی هستیم قصد سفر داشتیم که فعلا لغو شد ومن همچنان سعی در بر قراری تعادل در زندگیم که باید اعتراف کنم اصلا حس موفقیت ندارم.  برقراری تعادل ونظم در زندگی تقریبا غیر ممکن شده وشایدم من توقع بی جا دارم که همه چی  در نهایت نظم وانضباط مثل سابق ادامه پبدا کنه.روزها به کلاس زیان می روید وتا ظهر اونجایید ومن مشغول کار خونه هستم خونه ای که تا یک ساعت بعد از باز گشت شما مرتب وبعداز ان........ روزها با خواهش والتماس من وگاهی یا داد وبیداد من وعذاب وجدان اخر شب من رو دور تکرار تند ..تند تند دارد می گذرد

باور کنید که بدون پرستار کارمن صد چندان شده ومن خسته ای خسته ام تعطیلات عید فطر پنچشنبه رفتیم سمت غار علیصدر وشنبه صبح زود برگشتیم وعصر تولد یک سالگی پندار کوچولو بودویک شب  هم خاله مریم را پاگشا کردم بقیه روزها به رفتن به پارکها ی نزدیک خونه وبرج میلاد  می گذره  این مدت قلبم به شدت درد می کرد وضریان بالایی داشت که خدارا شکر بعد از اکو وکارهای مربوطه دکتر گفت مشگل خاصی نیست وفقط قلبم خسته است واحتیاج به استراحت داره که فعلا اینکار غیر ممکنه شما شیرین شدید وبانمک وحاظر جواب وبه همان نسیت یاغی وسر کش ولجباز نمی دانم اقتضای سنتان است یا طبیعت ماه تولدتان  هر چی هست خییییلی سخت وطا قت فر ساست که دعواهایی هر لحظه شما هم چاشنی همیشگی است ولی خدایی راشکر که هستید سکوت خونه دیگه در نیود شما زیبا نیست وصدایی شما نوید فرداهایی بهتری را به من میدهد فقط کاش من در بعضی موارد دوتا بودم کااااااااااااااش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گل آرا مامان طاها&تارا
24 مرداد 94 18:04
سلام عزیزم.خوبی مامانی خدا قوت.واقعا بهتون حق میدم.پس از پس 2 تا برنمیام.شما که جای خود داره.هرچند خداوند بما نیروی زیادی داده و بشما بیشتر.ولی خوب آدمی هست و دنیای خستگی خداروشکر که هستن و صدای نفس هاشون همیشه تو خونه میپیچه.پیشمون بیاین سلام ممنون از همدردیت والهی امین