هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

دل نوشته

1394/4/23 21:43
نویسنده : سولماز
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شما زیبا ترین زیباییها

دلم خییلی وقتها ضعف می رود برای مادری کردن برای دنیایی که متعلق به خودت نیست دلم ضعف می رود به شنیدن لفظ مامان که ارزشم را به رخم می کشه وبه من والاترین معنا را می یخشد ومن هزار بار خدایی را سپاس می گوییم که من را امانتداز شما عزیزا ن کرد دنیایی زیبایی مادریم را دوست دارم دنیایی که یک لحظه برای من نبست وشما چنان کوچکید که اغوشم ارامبخش شماست ودستانتان هنوز انقدر کوچک است  که در دستانم گم می شوند  وبابا قهرمان افسانه ای شماست اری روزهایم را دوست دارم که در کنار شما گاهی سریع وگاهی نم نمک در حال گذر است .گویند سلام بهترین کلید ورود به قلبهاست ومن اولبن سلام صبح گاهیم را از شما می شنوم و با تمام وجود روزم را اغاز می کنم که با چاشنی دعوا واشتی وگریه وخنده به پایان می رسد ومن امید می بندم که باغروب خورشید تمام غمهای کوچک از دل کوچکتان پر بگشایید وصبحی دیگر با تمام زیبایهایش اغاز شود.

مادریم را علارغم تمام ژولیدگیهایش می ستایم وخودرا در ایینه اطاق نمی بینم زیرا دودست کوچک اویزان گردنم می شوند ودر آینه لبخندمی زنند ومن محو دوچشم زیبا می شوم گردنم را می نگرم که زیباترین وپر بها ترین گردن اوبز دنیا خود نمایی می کند  برگردنم وبوسه ای را در یافت می کنم که قوی ترین مسکن دنیاست گاهی شما به قدری ایینه تمام قد منید که خودم را در شما می یابم نشستنم وبرخاستنم وحتی اشاره انگشتم .وباشما دوره می کنم تمام خوبیهارا وودنیایی شما می اموزد به من که بدیهاییم باز تاب خواهند شد در  زمانه ای نه چندان دور ونجوا می کند محتاطانه وارام قدم بگذار مبادا لگد کوب کنی پاکی  دنیایبشان را وترک بردارد قداست کودکیشان 

ای آرامش قلبم گاهی در اغوشم جا می گیرد  وگاه در کنارم ودر خواست عکس دو نفره سه نفره گاهی چهار نفره می کنید در ان لحظه ژست می گیرم زیباترین ژست دنیا راولیخند می زنم علارغم تمام خستگیهایم وقاب می گیریم عکسم را که نشانه ای مادریم هست در یک روز از روزهای خداوند

پسندها (6)

نظرات (4)

آجی
23 تیر 94 23:45
سلام ماشاالله خدا 3 قلو هاتون رو حفظ کنه زنده باشن الهی عزیز دلم لینکتون کردم سلام ممنون
سارا
10 مرداد 94 9:29
دنیای مادر و فرزندي دنیای بسیار بزرگی است.زیبایی هایی در این دوران وجود دارد که در هیچ دنیایی نمیتوان دید هر چند سختي هاي خاص خودش را دارد دنيايتان هميشه رنگين و شاد و پر از صداي دلنشين خنده بچه ها دوست مهربانم سلام دوستم ممنون
مامانی هیما
11 مرداد 94 10:29
وقتی متنی از ته دل باشه لاجرم بر دل می نشینه ممنون
مهسا
12 شهریور 94 11:30
خيلي وقت بود به خاطر دوشيفت كاري نميرسيدم كه بيام امروز بعد مدت ها ي فرصت خالي وسط كار پيدا كردم و اومدم ببينيم اين فرشته هاي زميني رو حس آرامش دارم وقتي مي خونمتون ممنون ساناز جون كه براشون بهترين مامان دنيايي نگاه پر محبت خدا هميشه بهتون باشه
سولماز
پاسخ
سلام ممنون عزیزم