هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

روزنگار خرداد

1394/3/25 19:11
نویسنده : سولماز
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای من باورم نمی شه اینهمه گذشته ومن از شما چیری ننوشتم دلم برا نوشتن تنگ شده شما همچنان وروجکید وشیطان زمانه با سرعت زیادی می گذزه وما روز وشبهامون باهم قاطی می کنیم دیگه با اموزشگاهتون خو گرفتید وبه راحتی ومشتقانه خودتون می روید در این مدت اکثرا پارک بودیم وتعطبلات خردادم تولد امیر بود ویکروزم رفتیم پارک وخاله نازی وعمو ناصر وبچه هاامدند پیشمون وسر مون حسابی گرم شد وشما هم که مهمان دوست کلی بهتون خوش گذشت جاهابب را برای اولبن بار تجربه کردبد بعضی وقتها باور کنید نمیدانم چند شنبه است ومن دارم چبکار می کنم  خییلی از دستتون می خندم وگریه می کنم روزهام مملو از دنیایی که با تمام شیرینی وسختیش شمابرام خلق کردید اموزشگاه رفتنتونم همچنان ادامه داره دوستتون دارم وخدارا ممنونم بابت تمام لحظاتی که مجال با شما بودن را برا ی ما خلق کرده استس چند روزی تعطیل بود که مایکروز رفتیم تله کابین ویک روزم رفتیم از ایستگاه تجریش برای اولین بار شمارا سوار مترو کردیم ورفتیم بازار بزرگ که بازار تعطیل بود ومترو خلوت شما به راحتی واگنها را می دویید وبراتون خییلی جالب بود وبه تونل مترو می گفتیید غار پلانکتون به تقلید از باب اسفنجی شمارا به کسی می سپارم که همبشه در کنارتون

پسندها (2)

نظرات (1)

zarrin
21 تیر 94 1:17
سلام،ازوبلاگتون‌دیدن‌کردم،امیدوارم‌خدافرشته‌هاتونوسلامت‌بزرگ‌کنه،ومیدونم‌که‌مسئولیت‌خیلی‌ سنگینی‌به‌عهدته،چون‌خودم‌دوتاشودارم‌وواقعا‌سخته سلام واقعا سخته وممنون