هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

فرازو ............تغییرات در قالب وبلاگ

13/0/25 1:37
نویسنده : سولماز
226 بازدید
اشتراک گذاری

می خواهم از برادرم بنویسم برادری که با وجود تفاوت سن زیاد حامی و دلگرمی خواهر در تمام لحظات  نیازش فرازی که در مواقع نیازم اولین کسی که به یادش می افتم فرازی که با هاش بچگی کردم والان بزرگی رو به من می آموزه فرازی که لایق به حق اسمش وبا وجود سن کم بسیار بزرگتر از سنش .فرازی  که کمکم کرد تا بتوانم داشته باشم یک جای کوچک در این دنیای مجازی که برای من هرگز مجازی نبوده چون اینجا خونه  خاطرات من وکودکانم ودر واقع خونه ای رو دارم که معمارش فراز  اینجارو دوستش دارم چون با دست یکی دیگه از عشقهای من برای بهانه های زندگیم ساخته شده .اینجا رو دوست دارو چون رد پای برادرم و چهره اون برایم به ارمغان می آره .دوست دارم چون یاد حرص خوردنش وسکوتش در پی اشتباهتم می افتم دوست دارم چون باعث به وجود امدن خلوت دوباره ما {خواهر وبرادر }شد ه چون برای کوچکترین تغییری باید منتظر خواب وروجکها باشیم واین تغییر د ر قالب وبلاگ به توصیه معمار واقعی این صفحه بود  فرازم دوست دارم ودعای من ماندن تو در کنارم  توی که با وجود جوانیت ارامشهای زیادی رو برام به هدیه اوردی .وامیدوارم پسران من همچون تو باشند برای خواهرشون وخواهرشون مثل من عاشق برادر ش باشه فرازم از همین جا ممنونتم بابت تمام بودنهات وبابت خونه ای  که به من هدیه دادی هر چند مجازیی ولی پر از عشقه واز خداوند خواستارم که لبخندی بهت هدیه بده بالاتر از حجم لبات واینده ای که ارزوی هر ادمی در این گیتی  باشه ودلت رو عاری از هر غم ودردی کنه تمام غمهات مال من وتمام شادیهات مال خودت دوست دارم فراااااز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)