هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

ماه محرم

13/0/25 0:32
نویسنده : سولماز
258 بازدید
اشتراک گذاری

باز محرم همسو با باد پاییزی از خیابونها وکوجه های شهرم گذر کرد و به در هر خونه ای ارام ضربه ای زد وهمه رو یک پارچه سیاه پوش وعزا دار کرد ویک بار دیگه دلهای زمینی را راهی اسمون خدا کرد وخود به تماشای اه واندوه مردم ایستاد. مردمی که با فرارسیدن این ماه بیشتر به یاد ارزو ها وحاجتهاشون بودن .مردمی که اشک ریختن وتمام باور هاشون صدا زدن وباز چشم امید بستن به خدای که مرهم همه حاجتهاست ومن هم بسان مردم کشورم بازد ست دعا بلند کردم برای تمام عزیزانی که در زندگیم ویادم بودن ومانند تمام مادران اشگ ریختم ودعا کردم برای ۳ سقای کوچکم . سقاهای که اجابت دعای مادر بودند در سالهای نه چندان دور .ومن اعتقاد دارم که هر فرزندی اجابت دعای پدرومادرش مانند شما. ومن همیشه با دیدن کودکانی که سقا بودن به خود می گفتم که من هم روزی فرزندم را اینگونه سقا خواهم کرد .ودر روز زمینی شدن شما با خدایی خود عهد سه ساله بستم واکنون خدارو شاکرم که توانستم دو سال از سه سال را پشت سر بگذارم ودیروز شما رو لباس سقای پوشاندم واشگ ریختم وخدای خودم را به واسطه وجودتون شکر گفتم ووقتی در اغوش بابایی وپدر بزرگهایتان چند قدمی با دسته ای همراه بودید باورم شد که شما دیگه نهال های نا زک وضعیفی نیستید تا هراس ازشکستن شما با روح وجان من عجین شود .بلکه شما کم کم پا گرفتید وبا پاییزی شدن من وبابا شما دارید بهاری می شویید دوستتان دارم .ومن هم مانند هر مادری می بخشم تمام لحظات جوانیم را در قبال بالندگی شماوچه زیباست دیدن نمو ودرخشندگی بزرگترین هدیه زندگیت پس امیدوارم خداوند دیده هیچ پدر ومادری را از دیدن اینهمه زیبای محروم نکنه .وباز این جمله خودم رو به صد باره تکرار می کنم که ..دنیا با وجود شما زیباست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)