هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

تولد بچه ها به قمری

13/0/21 21:34
نویسنده : سولماز
182 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزان  من این چند روز دارید با مریضی دست وپنچه نرم می کنید البته با وجود هوای بد شهرمون منو بابایی هم مریضیم چه برسه به شما .بچه ها امروز تاریخ تولدتون به قمری یعنی شما یک روز قبل از تاسوعا متولد شدید واین شد که مامان نذر سقایی کرد تا۳ سال  برای شما .وبهمین دلیل ۳ روز پیش لبا سها تون  وپرچمهای کوچکی رو که باید پخش کنید بین بچه هاوامروز هم رفتم وابمیو هاتون رو گرفتم تا به امید خدا پس فردا پخش کنیم . گلهای من با وجود شما مجددا متولد شدم وبا نفس شما نفس می کشم با نگاه شما می بینم وبا خنده شما خنده وبا گریه تون گریستم ۲ سال که مادرم  ۲ سال که بالاترین عشقها رو تجربه می کنم وبه خود می بالم که فرزندانم باور دارند عشق من را وبا هر پرسشی که پرسیده می شه که شما چی مادرید؟ پاسخ می دهند {اس} یعنی عشق اری من عاشقم به وسعت تمام پلک زدنهای عالم وبه وسعت تمام عشق ورزیهای مادرانه وکودکانه وارزومندم که خداوند همیشه شما را در اغوش بگیره در تمام لحظات زندگی تون مهر خداوندی جاری باشه . دوستتون دارم به اندازه تمام روز وشبهای که عطر وجودتون را به ما هدیه دادید  و همیشه به یاد داشته باشید که شما همراهان بهشتی هستید برای همدیگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)