هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

مهر نامه یک

1394/7/17 22:53
نویسنده : سولماز
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه هایی خوبم فصل پاییز هم از راه رسیده وشما همچنان می روید اموزشگاه زیان  وهفته ای گذشته با خاله مریم وعمو بهنام وخاله هلن ولارا وعمو احمد رفتیم شمال و چهارشنبه رفتیم وشنبه برگشتیم وهانای مامان مریض شد وتا سه شنبه اموزشگاه نرفتی وپنچشنبه همزمان با روز جهانی کودک کلاس نقاشیتون دوباره شروع شد وهانای مامان کلاس باله هم می رود وبابا برا روز جهانی کودک بلیط سیرک افتاب در پارک ارم گرفت برای اولین بار رفتبم سیرک ونهار هم بیرون بودیم  عصرها پارک وبیرون همچنان ادامه داره واگه نروید  انقدر غر می زنید که مجبور می شیم ببریمتون حیاط حداقل

همچنان سلسله ابرو بریهایتان به نحو احسنت  ادامه داره

هانا اموزشگاه جوراب شلواریت پاره شده وکمک مربیت می گه اشگالی نداره مامان برات می دوزه برگشتی می گی نه مامانم بلد نیست چرخم نداریم ما یه همسابه داریم اسمش خانم نجفیان بهش می گم خاله وحیده اون بلده می دوزه.ومن تعجب

اقا ارشا به یک بچه در یک جمع کاملا رسمی گفتی پدر سوخته ومن برگشتم می گم ارشا جانم این چه حرفی برگشتی می گی خوب بابا همیشه به من می گه خطا

کوشا تو اسانسور یک شخصی میوه دستش بود می گی مامان این چیه می گم سیب خونه داریم می گی نه خییلی وقت نداریم اسمش یادم رفته بود واون اقا هم نفری یه سیب بهتون دادگریه خلاصه جونم بهتون بگه که شما سه تا کاملا ابرو برید وکلا حاظر جواب بهمون می گید بریم پارک می گم خسته ام می گید حالا که ابنقدر مامان وبابایی بد ی هستید برید تو اطاق وبه کارتون فکر کنید حق ندارید بیرون بیایید فهمیدید 

ارشا جانم تو خیلی کمکم می کنی وهی تند تند من می بوسی ومی گی خسته نباشی البته کوشا هم کمک می کنه ولی هانا به هیچ عنوان وقتی هم بهش می گی می گه وقت ندارم کار دارم دارم نقاشی می کشم کتاب می خوانم نیکا را می خوابونم و.....

ولی بچه هایی هستید که به کوچکترین چیزی تشکر میکنید وعاشق سلام دادنید وکلا خییلی مواظب کوچکتر از خودتون هستید وراستی هانا جدیدا خییلی گیر دادی وخواهر می خواهی وهمش می گی دوستم با خواهرش می ایید ووقتی بهت می گم داداشهاتون نمی خواهی می گی من عاشقشونم ولی خواهرم می خواهم وارشا وکوشا هم به حمابت از تو می گویند راست می گه خوب خواهر می خواهد ولی خودشون می گویند خواهر ما فقط هانا ست ما خواهر نمی خواهیم خلاصه پبدا کنیدپرتقال فروش را این وسط

دوستتتان دارم گلهایی زیبایی زندگیم

 

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان دوقلوها
18 مهر 94 23:30
قربون این شیرین زبونیاتون بشم . خوب سولماز جون دخترمون خواهر میخواد چرا تنبلی میکنی
سولماز
پاسخ
سلام عزیزم شوخی می کنی نه ببوس دو فرشته را
mahsa
19 مهر 94 8:04
احساس خوبي دارم وقتي مي خونمتون دعا مي كنم هميشه در كنار فرشته ها خوشبخت و سالم باشيد مرسی دوست خوبم
بهناز خانومی
20 مهر 94 12:22
ای جانم قربون شما 3 تا فرشته عزیزای دلممممممممممم خیلی دوستتون دارمم خیلیییییی عاشقتونم
سولماز
پاسخ
سلام وممنون
زهره مامان دوقلوها
21 مهر 94 9:51
سلام سلماز جان ممنون که به وب پسرای من سر زدید حقیقتا خیلی وقته وبتون رو می خونم ولی تا حالا نظر ندادم قلم بسیار زیبایی دارید و فرشته های خیلی ناز و خوشگلی هم دارید خدا حفظشون کنه خوش باشید وسلامت در کنار هم
سولماز
پاسخ
سلام ومن از شما ممنون ببوسید فسقلی هارا
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
22 مهر 94 9:28
ای جاننننننننننم . چه خوب که گردش می رین. همه بچه ها توی این سن همینجورین دیگه آبرو برویه ما نمی گذارن. همه هم می دونن اما هنوز بچه های من به این سن نرسیدن. این همه حاظر جوابی فقط نشانه هوش سرشارشون هست . آفرین . فقط هنوز موقعیت شناس نشدن. الهی من فدای هانا بشم . فکر کن یه بچه دیگه هم بزرگ کنی یعنی ممکنه ؟ نمی دونم شایدم دلت خواست من که دیگه نمی تونم. ولی این حس هاناجون برام خیلی آشناست . من هم تک دخترم و سه برادر دارم ولی همیشه آرزوی خواهر داشتم تا جایی که به مامانم می گفتم تو من را دوست نداری که برام خواهر نیاوردی انگار مامانم حق انتخاب داشته شاد باشین عزیزانم
سولماز
پاسخ
سلام مرضبه جون عزیزم خییلی بامزه بودی من هم تک دخترم ودو برادز دارم خداوند نگهدار همه ای بچه ها باشه واقعا بسه
مامان فرنيا
26 مهر 94 15:13
سلام ماشالله چقدر شيرين زبان هستند نگران نباشيد همه بچه ها در زمينه آبرو بردن درجه يك هستند اما ديگه خيلي جالب بود كه هانا خواهر ميخواد خوب طفلك ميبينه ارشا و كوشا را اون هم دلش يك خواهر ميخواد كاش چهارقلو بودند
سولماز
پاسخ
سلام دوستم واقعا چهار قلو سخت واز توان من خارج
مامان فرنيا
26 مهر 94 15:14
ديدم نوشتيد هانا كلاس باله ميره من خيلي دوست دارم دخترم را بفرستم اما تاحالا كلاسي كه عصرها باشه پيدا نكردم شما كجا ثبت نام كرديد؟عصرها هم كلاس داره؟
سولماز
پاسخ
سلام عزیزم من همون اموزشگاه خودشون نام نوبسی کردم پنچشنبه ها 12/5 تا 1/5 وراضیم
مامان فريبا
29 مهر 94 9:37
عزیزم, خیلی دلم براتون تنگ شده بود. مرسی که منو همچنان میخونی و برام پیغام میذاری. ببوس فرشته های گلت رو. یکی از دوستان وبلاگی دیگه هم بتازگی سه قلودار شده باید شما رو به هم بپیوندم, به تجربه هات نیاز داره.http://niniq.niniweblog.com سلام دوست خوبم دل ما هم ببرای شما تنگ شده من متا سفانه نمی توانم وارد وبلاگ دوست عزیزمون بشم