هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

عاشقانه

1394/4/4 1:13
نویسنده : سولماز
334 بازدید
اشتراک گذاری

 روز گاری است که ننوشتم وسعی بیهوده کردم برای ترجمان مادری ولی چگونه ترجمه کنم تمام لحظه هایی زندگی ام را  تک تک دقایق وخنده وها وگریه هایم را .چگونه باور کنم گردش زمانه را که من دوان دوان در پی اش روانم اموختم که اخرین کسی که در ذهنم رخنه کنه  اون عشق واقعی است ومن هر شب با فکر شما بخواب می روم وبا صدایی شما سلامی دوباره می دهم به زندگی .کم کم فراموش کردم روز های بی شمایی را وچه پررنگ شدبد در تمام روزهای زندگبمان واکنون پسر کم بزرگ مردکوچکم دیروز دخترکی را نشان داد وگفت مامان  این خییلی دوست دارم اسمش بنیتاست نگاهش کردم وبه خود بالیدم که چه خوب اموختی دوست داشتن وچه زیبا وپاک قدم گذاشتی در وادی عشق .اری عزیزکم  ارشایی مادر دوست بدار وبدان دوست داشتن زیباست وزیباست ادم سر مست از محیت شود وبیاموزد مهر ورزی را بدان ما همه از عشقیم واز خدایی هستیم که زیبا ست وزیبایی را دوست دارد .و خود عاشقانه هم گام است با عاشق هایش .. ارشایی مادر دوستت دارم وکوشایی مادر دوستت دارم وهانا دخترکم دوستت دارم انقدر تکرار خواهم کرد تا سر مست شوید از عشق وباور کنید دنبایی دوست داشتن زیباتر است از نفرت دلتان را با کبنه پر نکنید بلکه عاشق شوبد وبا عشق جلا دهید همان گونه که من عاشق شدم  وبند بند وجودم مملو از عطر زیبایی بهشتی شد که  به ارمغان اوردید برایم  دوستتان دارم وشمارا به خدایی می سپارم  که خود سر منشا عشق است 

پسندها (4)

نظرات (0)