هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

اخرین بهمن نامه

13/0/4 9:43
نویسنده : سولماز
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهای مامان این چند وقت بد جوری گرفتار بودم کمی بد کمی خوب سرمایی بدی خوردم وتعطیلات با هم رفتیم شمال البته از دوشنبه اش حدودا دو سه روز زودتر کمی تعمیرات جز ئی می خواست که انجام دادیم سه شنبه خاله سحر وعمو شریف خاله مریم وعمو بهنام وخاله هلن وعمو احمد ولارا وخاله شراره وعمو احمد امدن پیشمون خییلی خوش گذشت همه چیز خوب بود ودوستای گلم خییلی حواسشون به من وزانو دردم بود در واقع من مهمون اونها بودم طبق معمول این چند وقت خاله شراره خییلی کمک حالم شد وواقعا مثل خواهر نداشته ام ومن هر وقت کار یا کمک خواستم از بابل می ایید کنارم خدارا شکر که دوستان ووهمرا هان خوبی در کنارم دارم هوا بارونی بود ولی ما چون مهمون داشتیم خوب بود وشما فسقلی ها هم کلی بازی کردید وبچه ها جمعه برگشتند وماشنبه از دوشنبه هانا تب کرد وکم کم شدید شد در این فاصله هم رفتیم مرکز خرید کوروش ولی هانا حالش بد شد ودو روزی تو تب سوخت تا بالاخره با انتی بیوتیک حالش بهتر شد والان به حول القوه خداوند ی بهتر شده کلاس نقاشی می روید وکلاس موسیقی خییلی دوست دارید البته پسر ها سر کلاس موسیقی این جلسه اتش سوزاندن خلاصه چند روزی بدجوری گرفتار مریضی بودم وهانا گلم خییلی بی حال بود رسیدم به اخرین ماه از فصل سر ما امیدوارم زمستان به پایان برسد وبهار سریع از راه برسه امسال زمستان همه اش به بیماری گذشت بعضی وقتها روم نمی شه بگم بازم یکی مریض شده

ولی خدارا شکر بابت داشته هاونداشته هامون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)