هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

بهمن نامه

13/0/15 21:21
نویسنده : سولماز
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان شش بهمن تولد دایی فراز بود که رفتیم وشما باز به جایی دایی شمع فوت کردید گلهای مامان ایین دو سه هفته در گیر پادرد من بودیم که هنوزم ادامه داره وبا مسکن داریم با هم کلنجار می رویم چند بار با بابایی وخاله صبا(پرستارتون)بیرون رفتید که من نتوانستم همراهیتون کنم یک بارم رفتید باغ وحش هفته پیش پنچشنبه رفتیم برج میلا د که بهتون خوش گذشت وکلی بد وبدو کردید وشام خوردیم دوشنبه ها کلاس نقاشی می روید که این هفته جلسه دومش گذراندیم وچهارشنبه ها کلاس بازی موسیقی  که  هر دو عالی اند وموسیقیتون فوق العاده است استادتون خانم احمدی که یکی از کارامدترین وبه نامهاست  وواقعا حرف نداره وخوبی این قضیه اینکه برای اولین بار بدون حضور من ویا کس دیگری در کلاس حاضر می شوید راستی یک بارم با مرجان جون وهمسرشون وارا ن رفتیم کیدز کلاب که خییلی خوش گذشت البته قبل اوج گرفتن این درد بود  روزگار داره اینطوری پیش می رود ارام ارام داریم می رسیم به فصل بهار وکارهای عید خلاصه وقایعی که در این چند وقت گذراندیم 

سر کلاس نقاشی معلمتون می پرسه  بالای سیب چی داره؟ ارشا می گی میخ 

بهتون می گه سیب سه رنگه سبز قرمز زرد  .. ارشا یکهو می گه سیب زرد دیگه نیست اون موز

برقهای خونه برای اولین بار ساعتی رفت که شما به طور محسوسی درکش کردید وشماها می پرسید چی شد می گم برقها رفت ازشا زدی زیر گریه که من بوس نکرد کجا رفت

کوشا ارشا هی داره داد می زنه وصدات می کنه کوشا کوشا می گی ...اه کوشا بی کوشا کوشا نیست

کوشا دعوات کردم امدی می گی ببین من بی بی ام ببلت (بغلت ) نمی توانم بکنم  کارت زشته 

کوشا بهت می گم عمرمی عشقمی می گی خوبه بس دیگه من خسته شدم فقط کوشام

هانا دست بهت می زنند قهری به خاطر همین موقع قهر کردن دیگه دنبالت نمی اییم برگشتی می گی من فراموش کردید حواستون به من نیست ها 

سر کلاس به استاد موسیقیتون می گی خداحافظ هفته ای دیگه می بیینمت خوش باش 

بابام به شوخی بهت می گه بیا برو خونه اتون همه جارا ریختی بهم برگشتی می گی اینجا خونه مادر جون 

بابا از دست شما هاخسته شده وکلافه برگشتی می گی بیا عکس من ببین ببلم کردی  بوسم می کنییا ارامت می کنه ببین خوشحال باش ما را داری 

خدایا شکربابت تمام چیزهای که داریم ونداریم کمکمون کن داشته هامون به نداشته هامون نفروشیم که گاهی داشته هامون باارزشتر از نداشته هامون است 

دوستتتون دارم شیرین سخنان کوچک شاد باشید وشادوسلامت در پناه خداوند زندگی کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)