هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

اندر احوالات ما

13/0/8 23:19
نویسنده : سولماز
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها ببخشید چند وقته زانوی چپم ار پا انداخته من ورسما درد دارم راستش بخواهید چند وقتی بود شاید بالایی یک سال که زانوم درد مختصری داشت واین اواخر تشدید شده بود ومنم سر وته قضیه را با ارامبخش مسکن حل می کردم وتا وقتی از شمال برگشتیم من نشسته بودم که دیگه از درد زانوم نتوانستم بلند شم واین ماجرا یی شد بماند وختم شد به عکس و ام ار ای ودکتر ودوا ودرمان که دکتر گفت عضله هایی زانوت خییلی کوفته وشل شدن وباید زیاد سر پا باشید که من گفتم سه قلو دارم خندید وگفت پس بگو در نتیجه فعلا تشخیص ضعف شدید ماهیچه وعضله را دادن واز طرف دیگه سه تاتون بدجوری سرما خورده بودید که دارید بهتر می شید.. اوضاعی بود این چند وقت خدارا شکر که داره سپری می شه

راستی یادم رفته بگم بعدار کلی جستجو بالاخره ثبت نامتون کردم کلاس موسیقی ونقاشی که باید بگم خییلی از کار مربیها راضیم وخوشحالم که صبر کردم وتوانستم کلاس مناسبی براتون پیدا کنم الان هفته ای یک جلسه موسیقی می روید ویک جلسه نقاشی زیاد نمی توانم  بشینم وبنویسم می اییم ومفصل براتون می نویسم

دوستتون دارم عریرانم ودعایی من برای شما سلامتی ونشاط است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)