هانا  ارشا کوشا هانا ارشا کوشا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات تلخ وشیرین سه فرشته

ا ردیبهشت نامه

1395/3/8 23:39
نویسنده : سولماز
377 بازدید
اشتراک گذاری

ا

اردیبهشت ماه خوبی بود واتفاقهایی خوبی را در بر داشت دایی اراز سی اردیبهشت مراسم عقدکنانش در اصفهان بود وما چهارشنبه رفتیم اصفهان البته بماند که من  روز قبلش از درد معده تا صبح به خودم پبچیده بودم ولی مراسم عالی برگزار شد البته بیست وسوم جشنی گرفتیم برای دایی فراز چون خدمت سر  بازی پایان  یافت وروز جهانی دوقلو ها وچند قلوها هم بردمتون پارک ارم وکلی بازی کردید وچهاردهم هم تولد بابایی بود 

یه جمعه هم با دوستان وبلاکی رفتیم  پارک ملت خیلی  خوش گذشت ولی در کمال شرمندگی یادم رفته کی بوده باید برم تو صفحه بچه ها واز اونها تقلب بگیرم

همچنان اموزشگاه می روید ومن خدایی راشکرم که اموزشگاه قاصدک سپید شده خونه ای دومتان وشماعاشقانه اونجا را دوست دارید کلاس ورزش اتون وموسیقیتون هم اغاز شده البته ارشا گلی کلاس موسیقی دوست نداره وما اصرار نکردیم  که بره  گاهی ارزو می کنم کاش اونجا دبستان هم داشت وما با خیال راحت شمارا رهسپار می کردیم  

انقد ر دیر دارم تنظیم می کنم که واقعا چیری بادم نبست 

اهان بک روز م دایی فراز با وجود مشغله هایی فراوان بالاخره وقت کردندومارا بردن فضایی سبز وکلی از شما ها عکس  گرفتند  که عکسها بی نظیرند  وعالی 

وواقعا دیگه چیزی فعلا یادم نیست متاسفانه 

 

پسندها (6)

نظرات (1)

مهسا
20 خرداد 95 11:12
سفيداي خودمون از همشون قشنگ ترن سولماز جون سي تير كه هنوز نيومده منظورت سي ارديبهشت نبود آيا؟؟
سولماز
پاسخ
سلام وممنون دوستم خوب شد گفتی ومن درست کردم